woensdag 25 april 2012

Opnieuw foto's maken

Vandaag is Daan thuis gebleven.
Na gisteren wilde ik eerst weten wat de uitslag van de foto's is. Dan kan er gericht worden ingegrepen en dan hoop ik dat de pijn een keer verdwenen is.
Maar zover kwam het vandaag niet.
Na zo'n beetje de halve dag te hebben gewacht op een telefoontje met de uitslag van de foto's ben ik rond 14.30 uur maar zelf gaan bellen.
Ik heb de huisarts gebeld, maar die belde niet 1-2-3 terug. Vast druk met het spreekuur en ik had geen zin om tot het einde van de middag te wachten. Dat helpt Daan niet! Er moet nu iets gebeuren. 
Dus naar t Radboud gebeld in Nijmegen. Na wat doorduwen kreeg ik Dr. Brons, de oncoloog aan de telefoon. Hij vertelde dat de foto's, die met een koerier naar Nijmegen zouden zijn verstuurd maandag, er nóg niet waren...... zucht. Wat nu?
Dr. Brons begreep dat een kind opnieuw foto's laten maken niet handig is, al was het alleen al om de rit naar het ziekenhuis. Maar nog langer wachten was ook geen optie. Dus toch maar gegaan. Zo zaten Daan en ik vanmiddag ineens weer op de rijksweg naar Nijmegen.
Na een kort gesprek met Dr. Brons heeft hij een paar verschillende foto's aangevraagd en met die brief zijn we naar de röntgen gegaan. Na de foto's konden we weer naar huis. 
Tja, daar moet dan wel wat tegenover staan, vind ik.
Dus voor de verandering maar weer naar de Mac. Het is niet anders. 
Daan zat niet echt lekker in de auto en heeft nog bijna moeten spugen. Maar toen hij hoorde dat we dan toch maar naar de Mac gingen omdat papa en Sophie ook naar een restaurant waren met de familie, klaarde hij wat op.
Hij heeft weer heerlijk gegeten, daarna in bad en nu gaat hij slapen. Lekker!
Hopelijk  morgen wel nieuws...

1 opmerking:

  1. Hoi Janneke,

    Had even de weblog niet gelezen, alsnog van harte gefeliciteerd( en wat een dag met dubbele gevoelens).Superknap hoe jullie dat allemaal doen!Hopenlijk hebben jullie inmiddels wel meer gehoord over de foto's en kunnen ze iets voor de pijn doen.Lieve groeten,
    Perijn

    BeantwoordenVerwijderen