woensdag 4 april 2012

Een nieuwe dag

Eerst onze dank. Dank voor de kaartjes en het meeleven, op welke wijze dan ook, in de afgelopen 2 jaar.

 Het is altijd doorgegaan, zoveel mensen, zoveel bemoedigingen, zoveel lieve woorden. Dank daarvoor....

Maar zeker ook nu, dank voor al die lieve reacties, bemoedigende woorden, het meeleven. Onvoorstelbaar. Dank jullie wel.

Gisterenmiddag is het langzaamaan wat beter gegaan. Of het kwam door de Zofran, tegen de misselijkheid of de Dexa, ik weet het niet. Hij kwam meer van de bank af, lachtte en kreeg weer praatjes. Het was fijn om dat te zien! 's Avonds heeft hij redelijk gegeten, maar houdt het gevoel snel vol te zitten..... Wat is dat dan weer? Ik laat het maar. Het was gezellig en hij genoot, mede doordat opa en oma Kok en Jan-Paul gezellig mee aten. 's Avonds heeft hij het nog lang vol gehouden, opa en oma Verweij waren er en hij vond het prima allemaal. Vannacht heeft hij goed geslapen, heeft mij 1x geroepen, verder lekker geslapen. Na gisterenmorgen heeft hij dus geen koorts meer gehad en heeft hij ook niet meer gespuugd. Hij voelt zich minder brak en nog niet fit. We wachten af wat deze dag ons zal brengen.....

10 opmerkingen:

  1. Het is het minste wat we kunnen doen voor jullie meeleven. Wat fijn om te lezen dat het weer wat beter met Daan gaat. Geniet van deze momenten. Sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat het wat beter gaat met Daan. Wat is het goed om op deze manier met jullie mee te kunnen leven. Wij bidden voor jullie.

    Ad en Greet Jonkers

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Janneke dat ben ik dus de Alie uit Est ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Janneke, Rijk, Daan en Sophie.
    Ik ben blij te lezen dat het vandaag weer wat beter gaat. Maar o wat zit ik hier weer met tranen het blog te lezen. Hoe moeten jullie je wel niet voelen.
    Ik leef met jullie mee! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en Gods kracht toe!
    Ik bid voor jullie.

    Trudy van der Sommen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beste familie,
    wij wensen jullie heel veel sterkte toe,
    ik wilden vragen heeft daan nog wensen, bij ons in de buurt bestaat er een stichting ambulance wens voor mensen die ziek zijn en nog een wens hebben.is dit wat voor jullie?

    marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste marian, Daan heeft al veel leuks gekregen. Maar ik kan het vragen. Welke Marian ben je? Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi janneke, ik heb Rijk op fb, en daar kwam er deze blog en ben ik het gaan lezen, dus vandaar, ik kan Rijk nog vanuit ridderkerk,je kan op de site kijken als je het wat vind, www.ambulancewens.nl en als je wil dat ik het voor je regel dan hoor ik het wel.heel veel sterkte toegewenst we leven met jullie mee.gr marian

      Verwijderen
  7. Fijn dat de medicijnen hun werk doen. Je zult er toch wel nooit achterkomen waarom die koorts, spugen en vermoeidheid er zijn. Er gebeurt zo veel in dat lichaampje. Het gaat vaak wat op en neer. Heel alert zijn. Mijn ervaring is, dat je bijna de gedachten van je kind kunt lezen. Heel veel sterkte!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rijk, Janneke, Daan en Sophie,

    Fijn om te lezen dat Daan zich wat beter voelt vandaag, het is ook zo'n prachtig ventje
    we missen daan heel erg op school en vooral in de klas. We leven met jullie mee, heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd!

    Richard, Monique van Spijker van Bruchem

    BeantwoordenVerwijderen