maandag 27 augustus 2012

Heel erg bedankt!

Dit is de laatste keer dat ik schrijf.
Mijn enige motivatie was nog om de gedachte aan Daan levend te houden door verder te schrijven.
Natuurlijk kan ik allerlei mooie verhalen schrijven over hem, maar is dat wat ik wil? Wat ik bedoel? Bovendien mis ik de rust en inspiratie.
Het is best druk in mijn hoofd. Niet erg, het zal er bij horen, maar de gedachten en gevoelens tuimelen over elkaar heen.

Ik wil alleen nog maar zeggen: 
Bedankt voor het meeleven, op welke wijze dan ook.
Het heeft ons echt enorm goed gedaan.

Verder had ik al een keer iets gezegd over het bedrag dat opgehaald was tijdens de dienst.
Hieronder de link naar de site van de Kanjerketting waar nu ook een klein verhaaltje op staat over die collecte  Kanjerketting, de donatie.

Mede namens Daan, bedankt!


23 opmerkingen:

  1. Beste Janneke, Rijk en Sophie,
    Het was dapper van jullie om alles zo op te schrijven en heel bijzonder om te lezen.
    We denken vaak aan jullie alle vier en dat blijven we doen.
    We komen elkaar vast nog tegen in de wijk, maar voor nu:
    Heel veel sterkte, hopelijk lukt het om de rust weer te vinden.
    Hartelijke groet,
    Germa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieven Janneke, Rijk en natuurlijk ook Sophie,

    Dank je wel voor het willen delen met ons. Het was ook voor ons heel bijzonder en erg fijn om zo op de hoogte te worden gehouden.
    Ik wens jullie al het goede... en geef jezelf tijd!
    Nogmaals dank je wel.

    Liefs
    Corina, Peter, Rick en Jacco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Familie
    Heb je verhalen nog steeds gevolgd maar nu dan je laatste berichtje , kan het me voorstellen dat je rust wilt .........
    Zoveel gebeurd en die film die steeds weer in je hoofd herhaald word ,nu even een pas op de plaats en rust !
    We merken hetzelfde hier ook , mijn moeder trekt het momenteel ook slecht ,heel je leven op zijn kop en om je heen gaat het allemaal maar door , je weet dat dat ook zo moet maar ja ......het gaat wel tegen je gevoel in !
    We wensen jullie alle sterkte rust en wijsheid toe om hier samen door te komen , ik wil je toch bedanken voor je berichten over Daan , heel bijzonder vond ik het om door hetzelfde proces heen te moeten zo,n leeftijdverschil maar toch dezelfde beleving .
    Elkaar niet kennen , als we elkaar zouden treffen op straat dan lopen we langs elkaar heen en dan door je verhalen toch zo dichtbij .
    Prachtige foto,s van Daan wat een mooi mannetje , het blijft gewoon oneerlijk............
    Sterkte Nicole Smits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janneke, Rijk en Sophie,

    Dank jullie wel!!!!!

    Groet....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Familie,

    Jullie kanjerketting is nog niet af, de laatste kralen ontbreken nog. Ik neem aan, dat jullie over een aantal maanden ook nog een gesprek zullen hebben met Dr. Brons en anderen. Dan krijgen jullie ook de laatste kralen, kralen die we liever niet hadden gekregen, maar ook kralen die erbij horen, iets afsluiten. Wens jullie alle goeds toe en weet dat het nooit, nee nooit meer zal worden als voorheen. De wond heelt wel wat, maar het gemis wordt alleen maar erger, dieper. Je draagt het je verdere leven mee in je hart.

    Al het nodige!
    Groeten, Marina den Boesterd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jullie heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Ik denk aan jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Janneke ,Rijk en Sophie,
    het is een wond die nooit meer dicht gaat,
    en toch moet je verder met je leven,
    wens jullie wederom heeeeel veel sterkte en kracht,
    en zal je stukjes missen,
    lieve groetjes Henk en Bep Zaaijer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve familie,

    Bedankt en heeeel veel sterkte!

    Veel liefs,
    Jolanda Jansen
    (wat een prachtige foto van Daan!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie Bedankt!! En uiteraard heel veel sterkte!!

    Karin van Antwerpen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Janneke,

    Ik heb zojuist een opmerking ergens op jullie blog geplaatst weet alleen niet precies waar. Voor de zekerheid plaats ik hem hieronder nogmaals.

    Hallo Janneke,

    Ik zag net jou reactie op onze site.
    Onze Daantjes, allebei zijn we ze kwijt.
    Hoe bijzonder.
    2 bijzondere mannetjes, die elkaar niet kennen maar enkel dezelfde naam hadden.

    Ik had al van een schoonzusje gehoord dat er nog een Daan was overleden.
    Precies een week naar onze Daan.
    Toen ik net jou reactie las, moest ik meteen mailen.
    Ik heb jullie blog nog niet gelezen alleen dat hij ziek was en ten gevolge daarvan is overleden.

    Ik wil jullie in elk geval heel veel sterkte wensen.
    Helaas kunnen we van elkaar begrijpen hoe we ons voelen.
    En ik weet hoe moeilijk het nu is.
    Het gemis is zo erg.

    Ik hoop dat jullie de kracht vinden om met dit verlies om te gaan.
    Mocht je er behoefte aan hebben, mag je mij altijd mailen.

    Heel veel liefs,

    Judith van Gerven
    judithvangerven@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Janneke, Rijk en Sophie,
    Ook ik wil jullie bedanken voor de manier waarop jullie ons op de hoogte hebben gehouden gedurende het ziek zijn van Daan.
    Wij wensen jullie heel veel kracht toe om met dit grote gemis om te gaan.
    We denken nog heel veel aan jullie en wensen jullie veel sterkte voor nu en in de toekomst .
    Liefs Miriam en Frank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beste Rijk, Janneke en Sophie

    we wensen jullie heel veel sterkte toe bij alles.
    we bidden jullie Gods kracht en troost toe om dit inmense verdriet te mogen kunnen dragen.
    we snappen dat jullie nu toe zijn aan rust, maar we blijven in onze gedachten met jullie meeleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog iets waar je afscheid van neemt, geen blog meer...
    Heel hartelijk bedankt voor het delen van je gevoelens in deze zo moeilijke tijd van je leven. Ik las het elke avond en als je dan de volgende dag op je eigen kind(eren) keek, schoot de pijn door je heen, wat het moet zijn je kind te zien lijden, weten dat hij niet lang meer zal leven... Ik wens jullie HEEL VEEL STERKTE. Van je oud klasgenoot Henriette (we zaten bij economie en jij had van die leuke putjes in je wangen als je lachte:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Janneke, Rijk, Sophie,
    Ik heb je laatste bericht gelezen. Vrijdag kreeg ik van jullie het bedankkaartje van Daan binnen. Het trof me enorm. Bedankt voor dit mooie bericht uit jullie hart gegrepen.

    Met vriendelijke groet,

    Gerold

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Janneke, ik kan het me voorstellen dat je de blogs wilt afsluiten. Maar ik dank je voor alle blogs die hebt geschreven en waarmee je ons op zo'n intense en vaak ontroerende manier in staat stelde mee te leven. Heel veel kracht!
    Lieve groet, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rijk,Janneke en Sophie,

    Ook vandaag denken we aan jullie!

    Erwin, Irma, Janienke, Yosja en Marvin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beste Rijk, Janneke en Sophie,

    Ik heb jullie gezin vorig jaar mogen leren kennen omdat jullie graag foto's wilden waar jullie samen met zijn vieren op staan. Ik heb vaak aan jullie gedacht en was steeds heel benieuwd hoe het ging. Hoe meer tijd er verstreek, hoe moeilijker ik het ging vinden om aan jullie te vragen hoe het gaat. Vandaag lees ik geschrokken dat jullie deze zomer afscheid hebben moeten nemen van jullie lieve Daan. Ik kan nauwelijks woorden vinden ... ik wens jullie veel sterkte en kracht om dit vreselijke verlies een plekje in jullie leven te geven. Weg zal het nooit gaan, maar de tijd zal de pijn verzachten.

    Lieve groeten,
    Mariska van de Laar - Mörs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve mensen, bij toeval (?) kwam ik op de website van jullie lieve Daan. Wat een mooie vent, en wat een droevig verhaal met ook mooie kanten zoals jullie het beschrijven. het trof me! Zelf ben ik ook een moeder die vorig jaar haar 9-jarige zoon verloor. Een heel ander verhaal, maar toch ook overeenkomsten.k wilde gewoon even als mede moeder reageren. Ik wens jullie Gods zorg en nabijheid toe bij het missen van jullie kanjer...
    Petra Kroeske

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vandaag Allerzielen en voor Daan een kaarsje opgestoken......
    Hoop dat het jullie goed gaat .....
    ge Nicole Smits

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alweer twee jaar....

    De tijd gaat voort, alleen in gedachten kun je terug.

    Heel veel sterkte, altijd weer moeilijke dagen.

    Hartelijke groet,
    fam den Boesterd

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hartelijk Gefeliciteerd Daan*
    Groetjes van een papa met ook een zoontje die hij ook niet meer kan knuffelen ...
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vandaag aan jullie moeten denken en aan Daan ....ik zie nu bij de berichtjes dat dit 3 jaar geleden ook zo was , toeval bestaat niet ! Allerheiligen Allerzielen ook hier weer een kaarsje voor jullie Daan .
    3 Jaar en nog zo dichtbij .....Nicole Smits

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen